پوشش مناسب برای یک بادیگارد

پوشش مناسب برای یک بادیگارد

پوشش مناسب یک بادیگارد

محافظت از نزدیک نیازمند این است که تیم محافظت همیشه ظاهر حرفه‌ای خود را حفظ کند. اگر یک شخصیت شما را استخدام می‌کند، باید همیشه سطح بالایی از ظاهر شخصی را حفظ کنید. اگر شخصیت کت و شلوار می‌پوشد، شما نیز باید کت و شلوار بپوشید.

اگر شخصیت لباس‌های راحت‌تر می‌پوشد، شما نیز می‌توانید از لباس‌های راحت‌تر استفاده کنید. امن‌ترین راه برای ظاهر حرفه‌ای داشتن این است که از ظاهر شخصیت تحت حفاظتتان تقلید کنید. اکثر تیم‌های امنیتی دارای لباس‌های از پیش‌تعیین‌شده هستند. در ادامه به پوشش مناسب یک بادیگارد می پردازیم.

دو سطح از ظاهر یک بادیگارد

  •  ظاهرحرفه ای

همیشه ظاهر حرفه‌ای داشته باشید و شیک‌پوش باشید. ظاهر حرفه‌ای یک بادیگارد ممکن است در صورت شرکت شخصیت در یک جلسه یا مهمان داشتن در منزل خود تغییر کند. اگر شخصیت بخواهد تیم حفاظتش ظاهر رسمی داشته باشد، کل تیم محافظت طبق این خواسته لباس خواهد پوشید. شما یک حرفه‌ای هستید. در اکثر مواقع از شما خواسته می‌شود کت و شلوار یا لباس مخصوص بادیگاردی بپوشید.  

بهترین رنگ برای کت و شلوار مشکی است. کت و شلوار تیره و پیراهن سفید اولین انتخاب هر تیم محافظت از نزدیک است. پوشیدن یک کت تک آبی روی هر رنگ از شلوار ظاهر کمتر رسمی به حساب می‌آید ولی اگر باید با عجله ظاهری خوب داشته باشید، گزینه مطلوب است.

اگر سلاح حمل می‌کنید، بهتر است کت اسپرت یا کت و شلوار اسپرت بپوشید تا سلاح خود که روی غلاف کمری یا شانه است را مخفی کنید.

 

 

  • ظاهر راحت

اگر در منزل شخصیت کار می‌کنید، ممکن است از شما خواسته شود ظاهری راحت‌تر داشته باشید. بسیاری از افراد این ظاهر را به شکل شلواری مناسب همراه با پیراهن دکمه‌بسته یقه‌دار توصیف می‌کنند.

نکته: هرگز کتانی یا تی‌شرت نپوشید مگر اینکه در حال ورزش با شخصیت یا تیم باشید. شما یک حرفه‌ای هستید. پس مانند یک حرفه‌ای، پوشش مناسب بادیگاردی بپوشید.

یک کفش سبک مشکی با پاشنه لاستیکی بهترین انتخاب برای لباس راحت و حرفه‌ای است. با کفش مشکی، جوراب مشکی پوشیده می‌شود. پوشیدن جوراب سفید با کفش مشکی ممنوع است. کنتراست بین جوراب سفید و کفش مشکی باعث جلب توجه به شما می‌شود و شما نمی‌خواهید این اتفاق رخ دهد. از جوراب‌های چندرنگ دور بمانید. آنها بچه‌گانه هستند. پیراهن‌های طرح‌دار یا با رنگ‌های براق نپوشید. این رنگ‌ها و الگوها جلب توجه می‌کنند و تصویری از شما را در ذهن هر کسی که متوجه شما شود به جا می‌گذارد.

استثناءهای فراوانی برای این نوع لباس وجود دارد. باید دقت کنید که شخصیت می‌خواهد شما در هر لحظه چگونه او را به عموم معرفی کنید. اگر در حال سفر هستید و شخصیت یا رهبر تیم فکر می‌کند بهتر است لباس غیررسمی بپوشید، پس مشکلی برای لباس غیررسمی پوشیدن وجود ندارد.

اگر با شخصیت و خانواده‌اش در حال سفر و تعطیلات هستید، شاید از شما خواسته شود برای مطابقت با ظاهر مهمانان هتل لباس بپوشید.

هیچ شخصیت تحت حفاظتی توجه بیش از حد نمی‌خواهد. نوع لباس همیشه توسط ماموریت تعیین می‌شود، پس اگر از شما خواسته می‌شود لباس رسمی یا غیررسمی بپوشید، از این خواسته پیروی کنید. کل ایده نحوه لباس پوشیدن این است که شما توجه ناخواسته به خودتان، تیمتان یا شخصیت جلب نکنید.

 

ظاهر راحت

 

اگر در حال سفر در خارج از کشور هستید و می‌خواهید جلب توجه نکنید، بررسی لازم را انجام داده و ببینید افراد محلی چگونه لباس می‌پوشند. لباس‌هایی را بیابید که در آن بخش از جهان رایج هستند و آنها را بپوشید. اگر پیراهن با رنگ‌های براق رایج است، پیشنهاد می‌کنم مانند افراد بومی لباس پوشیده و پیراهنی با رنگ براق بپوشید.

از پوشیدن لباس‌های سنتی در بخش‌های خاصی از جهان نترسید زیرا این لباس‌ها به ادغام شدن شما در انظار عمومی و جلب توجه کمتر به شما کمک می‌کنند حتی اگر رنگی بوده و انتخاب اول شما نباشند. هرگز به عنوان یک بادیگارد محافظت از نزدیک از جواهرات درخشان استفاده نکنید. اگر ساعت شیکی دارید، آن را درآورده و در جیب خود بگذارید.

در حین سفر جواهرات را خارج از دید نگه دارید. همچنین، شخصیت تحت حفاظت خود و خانواده‌اش را بررسی کنید تا ببینید آیا کسی جواهراتی همراه دارد که جلب توجه کند. به هر کسی که جواهرات گران‌قیمت پوشیده است دستور دهید آنها را درآورده و تا زمان رسیدن به مقصدی امن آنها را مخفی نگه دارد.

 

لباس کماندویی

همه ما افرادی را دیده‌ایم که با شلوار تاکتیکی چند جیب رنگی و پیراهن آستین کوتاه و سبک و کلاه لبه‌دار و عینک دودی به اطراف می‌دوند.

از چنین ظاهری دور بمانید. لباس پیمانکاران نظامی شاید شیک به نظر آید ولی این ظاهر به سرعت باعث جلب توجه افراد اشتباه به شما می‌شود. همه می توانند این پیمانکاران یا افرادی که می‌خواهند مثل آنها باشند را از طریق لباس‌هایشان از انبوه جمعیت تشخیص دهند. برخی از افرادی که این سبک لباس‌ها را می‌پوشند دوست دارند این نقش را بازی کنند و شبیه آن باشند.

شما، به عنوان یک حرفه‌ای، باید به هر قیمتی جلب توجه نکنید، پس از این ظاهر دور بمانید.اگر می‌خواهید ظاهر آدم‌های خشن و پوست‌کلفت را داشته باشید، این حرفه به درد شما نمی‌خورد. در حرفه محافظت از نزدیک، بادیگارد باید ظاهری ساکت و حرفه‌ای داشته و جلب توجه نکند. توجه برای حرفه‌ محافظت از نزدیک سم است.

 

لباس‌ها یا اقلامی که جاذب مشکل هستند

یک کیف گران‌قیمت مارک‌دار نشانه‌ای برای سارقین است که من پول دارم! بیا و من را بدزد! اگر شخصیت تحت حفاظتتان در حال سفر در منطقه‌ای فقیر از جهان است و کیف گران‌قیمتی همراه دارد به او بگویید کیف را تا زمان رسیدن به هتل کنار بگذارد. کیف را درون کیسه پلاستیکی یا هر چیزی که جلب توجه نکند بپیچید. کیف‌قاپ‌ها از فرصت برای دزدی از شخصیت استفاده کرده تا بتوانند کیف را در بازار سیاه بفروشند. اگر قربانی کیف‌قاپی شدید، همراه شخصیت بمانید. هرگز مهاجم را تعقیب نکنید. تعقیب کردن مهاجم می‌تواند نقشه‌ای برای سوءقصد به شخصیت تحت حفاظت باشد.

نگه داشتن کیف نزدیک به خودتان بسیاری از دزدهای احتمالی را از شما دور نگه می‌دارد زیرا شما با این کار خودتان را از یک هدف نرم به یک هدف سخت تبدیل می‌کنید. اگر کیف زیر بغل شما باشد، سارق نمی‌خواهد وارد یک مسابقه کشتی شود.

هدف اصلی امن نگه داشتن شخصیت است، نه مبارزه با یک سارق خرده‌پا. شما نمی‌توانید با درگیر شدن با یک سارق امنیت شخصیت تحت حفاظتتان را حفظ کنید. اجازه دهید سارق فکر کند برنده شده و کیفی را دزدیده است. شما با حفظ امنیت شخصیت برنده هستید.

اگر احساس می‌کنید سرقتی بدون برنامه در شرف وقوع است، پیش از اینکه سارق به شما و شخصیت حمله کند، شما به او حمله کنید. پیش از اینکه بتواند به شخصیت نزدیک شود به او حمله کنید. این تصمیم دشواری است و توصیه  می کنیم  از درگیری اجتناب کنید. در صورت تماس با سارق، قبل از هر چیز، از شخصیت محافظت کنید.

جمع بندی

پوشش مناسب برای یک بادیگارد یکی از مسائل مهم است که هر بادیگاردی باید به آن توجه داشته باشد که در سایت سیف نصر به بررسی کامل آن پرداخته ایم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین پست ها

شرکت بادیگارد شخصی

شرکت بادیگارد شخصی

بادیگاردها یا محافظان شخصی متخصص‌های امنیتی بسیار ماهری هستند که در زمینه حفاظت شخصی از افراد به طور کامل آموزش دیده‌اند. این افراد با شرکت

ادامه مطلب »